Přidejte se k nám a staňte se členem našeho týmu.
Praxe není nutná. Zaučíme Vás.
Jsme na trhu 29 let. Umíme nabídnout silné zázemí fungující kanceláře, která dokázala vytrvat i v dobách ekonomických krizí, které nebyly prodeji nemovitostí nakloněny.
Jsme také skvělý kolektiv, ale o tom se přesvědčíte, až k nám zavítáte.
Aktuálně hledáme do týmu kolegy na tuto pozici:
Asistentka kanceláře
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici asistentka kanceláře. Sekretariát firmy vytváří zázemí pro realitní poradce, zajišťuje všem potřebnou administrativní podporu a aktivně komunikuje s klienty realitní kanceláře.
Abyste u nás uspěly, budete potřebovat úsměv, bezúhonnost, standardní středoškolský přehled a dobrou znalost angličtiny. Je také nezbytné zvládnout práci na PC s běžnými kancelářskými programy, mít dostatek energie a zodpovědnosti na rozmanité úkoly, které práce v zavedené realitní kanceláři přináší.
Nabízíme práci na HPP, v sídle firmy v centru Olomouce. Nástup možný ihned. Podrobnosti a dotazy probereme při osobním jednání.
Realitní poradce
Co obnáší práce realitního poradce:
Realitní poradce zajišťuje prodej a pronájem nemovitostí. Jedná se převážně o práci s klienty - s majiteli nemovitostí a zájemci, kteří si chtějí nemovitost koupit nebo pronajmout.
Realitní poradce nemovitosti nabírá do nabídky, zajišťuje prohlídky, sjednává obchodní podmínky, komunikuje s advokáty, odhadci, zajišťuje předání nemovitosti a převody médií atd...
Jedná se o práci flexibilní, kreativní a samostatnou, v neustálém kontaktu s klienty.
Důležitá je chuť pracovat, schopnost organizace vlastní práce, dobré komunikativní schopnosti.
Chcete se stát našim kolegou?
Kontaktujte nás a my Vás pozveme na osobní pohovor.